Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнение за конкретна 156-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Мнение за конкретна 156-ца

    Здравейте,

    Започнах да си търся нова кола и се бях спрял на Lancia Lybra.Видях няколко, карах 1, обаче вчера се натъкнах на една 156-ца. Тази конкретно: http://www.mobile.bg/11313951513767849

    Сега, историята е следната: Собственика е джамбаз и има -2-3 атокъщи (в едната гледах 1 Либра). Колата има доста екстри - климатроник, ASR, ESP, 10 airbags и другите мисля, че са стандартни(без лети джанти е). Колата вътре може да се каже, че е запазена за годините си.Има дребни забелжки, но това е неизбежно.Та относно Aлфата - май е по-широка от Либрата, което ме превлече.Двигателя е по-новия модел, което също е добре. Направихме едно малко кръгче (не карах аз, тоя директно каза "аз ше карам").Понастъпи колата, имаше добро ускорение според мен (карам бензин), ЕSP и АSR-a ги демонстрира - работеха доста добре.Та на въпроса - за какво да се оглеждам в тази кола. И кой може да ми препоръчате да дойде да ми направи диагностика и даде по експертно мнение за двигателя. Това, което заблезах аз, е че педалите бяха изтъркани до метал почти и имаше някакво скърцане от окачването.

    P.S. цената, която той ми каза е 5100. Изреди ми един куп неща, които той е смянал, ама колко е вярно...Кара я всеки ден.
    Last edited by svilens; d.m.y г., 14:26.
    Fiat Bravo 1.6 16v 1996

  • #2
    Алфата не е по-широка от Либрата със сигурност. При Алфата положението на тялото е по-ниско и от там да се заблуждаваш. Странното е, че няма мулти волан. но както казват, вземи по-запазената.
    Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

    Comment


    • #3
      Разбирам.Но наистина в Алфата се почуствах малко "по-нашироко". А иначе, Либрите които гледах не ми харесаха, по една или друга причина.Ако ще е Либра, съм се приготвил за месеци търсене.
      Fiat Bravo 1.6 16v 1996

      Comment


      • #4
        Изглежда запазена. Годината е вярна - вътрешния фейслифт. Двигателя 1,9 JTD - 8 клапанов е много корав мотор - харесвам го - особено този вариант, като комбинация от вървеж и икономичност. Скърцането от окачването ли го чуваш - като е сухо се разскърцват някои тампони (особенно хората с полиуретановите - ги гресират периодично - съмнявам се да е с такива но пак може да скърца)
        Гледам , че е регистрирана значи няма проблем за една диагностика и преглед - да си сигурен. (Препоръчвам ти Вентура гараж или Бобо -Екстрийм сервиз - може да намериш адреси и данни за тях във форума)
        И най-важното - да усетиш вътрешно , че това е твоята кола.
        Успех!

        П.П. Не се притеснявай от изтърканите педали. Ако искаше да скрие нещо винаги може да сложи по нови гимени подложки за 5-10лева. Гледай диагностиката и прегледа.
        Last edited by BatVas; d.m.y г., 15:52.
        2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
        CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

        Comment


        • #5
          На диагностика и след това взимай. Цената е добра, и както ти каза Бат Вас - това е най-добрият мотор за това купе.
          Giulietta 1,6 JTDm 2013
          156 SW 1,9 JTD 2003

          Comment


          • #6
            Как така ще купуваш кола и няма да е караш ти?Има нещо гнило тук.Покарай некоя алфа с такъв мотор за да направиш съпоставка.

            Comment


            • #7
              Това с карането наистина е странно. Когато оглеждах настоящата ми 166 - ца, човекът от автокъщата ми метна ключовете и каза "Пробвай я". Качихме се с жена ми и очаквах и той да дойде с нас. А той пак казва - давай спокойно - пробвай я. Чак се почувствах неудобно.
              Това дребно обстоятелство ме впечатли положително и със сигурност е повлияло и на решението ми.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Със сигурност няма да взема кола без да я карам аз лично преди това.Просто до сега бях изключил 156 като възможност, но сега размислям.Вчера карах Либра, същия мотор, но беше с ново турбо и дебитомер (форумна кола) и мисля, че имам представа вече какво да очаквам от този мотор.
                Според вас - колко горе-долу върви този модел (с новото табло) след 2001 с тези екстри. На мен лично 5100 ми се струват малко?
                Fiat Bravo 1.6 16v 1996

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от svilens Покажи съобщение
                  Със сигурност няма да взема кола без да я карам аз лично преди това.Просто до сега бях изключил 156 като възможност, но сега размислям.Вчера карах Либра, същия мотор, но беше с ново турбо и дебитомер (форумна кола) и мисля, че имам представа вече какво да очаквам от този мотор.
                  Според вас - колко горе-долу върви този модел (с новото табло) след 2001 с тези екстри. На мен лично 5100 ми се струват малко?
                  Подобно на теб аз бях решил да вземам и търсех 156 - ца.
                  До момента в който подкарах въпросната 166 - ца само така да пробвам без намерение да я купувам.

                  Но тогава аз почувствах онова за което колегата говори - а именно - чувството, че това е твоята кола.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    В 166-цата ме притеснява поддръжката.Иначе е много красива кола.
                    Fiat Bravo 1.6 16v 1996

                    Comment


                    • #11
                      Само ще ти кажа, че тук преди 2 месеца се продаде 2001 г. 2.4СВ 140 коня с кански мъки на 4500. Вярно стария фейс, но във перфектна кондиция, напълно обслужена. колегата "Пионер" я продава повече от 6 месеца.
                      Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                      Comment


                      • #12
                        На мен пък предницата на 156 ми харесва повече (като визия) . 166 ми изглежда много странно отпред. Но пък вътре забравяш за външния изглед и това е.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Ами според мен Алфата е по добър избор от Ланчията...но задалжително се качи да я усетиш...все пак не е детствена...как ще се жениш за нея без да си я пробвал!
                          Ланчията е по широка...156 си е тесняк)
                          За тия пари вече може да си вземеш и с външен фейслифт...
                          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от svilens Покажи съобщение
                            В 166-цата ме притеснява поддръжката.Иначе е много красива кола.
                            От колегите от форума които са карали 156 и 166 почти всеки ще ти каже, че 166 е по-добрия избор.
                            По-висок клас кола е, по-добре направена и с по-здраво окачване.
                            Най-добре се качи на някоя и пробвай.
                            --Alfa Romeo 147 1.9JTD -- Keep walking! --
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                              Ами според мен Алфата е по добър избор от Ланчията...но задалжително се качи да я усетиш...все пак не е детствена...как ще се жениш за нея без да си я пробвал!
                              Ланчията е по широка...156 си е тесняк)
                              За тия пари вече може да си вземеш и с външен фейслифт...
                              Казвай къде има за тия пари и да идвам да е отнасям........

                              Първоначално публикувано от Walker Покажи съобщение
                              От колегите от форума които са карали 156 и 166 почти всеки ще ти каже, че 166 е по-добрия избор.
                              По-висок клас кола е, по-добре направена и с по-здраво окачване.
                              Най-добре се качи на някоя и пробвай.
                              Аз пък ще кажа обратното...... явно на мен по ми пасва 156 не, че не си падам по големите неща, въпрос на вкус.

                              Към колегата пуснал темата, няма кво да се чудиш, води е на сервиз и направо е отнасяй......
                              Успех.
                              sigpic
                              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                              147 JTDm 140-Малката манекенка
                              GT- JTDm 150

                              Comment

                              Working...
                              X